HTML

NETHULLADÉK

itt aztán van minden, mint a bucsuban

Friss topikok

  • Nekrofil Sírásó Phd. (törölt): Te nagyon beteg vagy, igaz? (2012.07.26. 06:30) faszlengetők

Linkblog

Befostam

2012.06.30. 14:23 nethullladek

Képzeljétek, megint befostam, méghozzá tegnap. Éppen egy terhes kecskének basztam széjjel a szőrös pináját, amikor egyszercsak befostam. Biztos a sok bezabált szartól lehet, ugyanis aki szart eszik, 100% hogy szart szarik. Na de úgy volt, hogy ugye egyszercsak befostam, és elkezdett lecsurogni a bokámig. Mikor oda leért, ráfostam egy hangyabolyra. Kijött belőle a hangyakirálynő, aki meglepően nagy volt, mint egy kecske. Valamit csipogott ott nekem rovar nyelven, de egy szót sem értettem, úgyhogy egyből leszopattam. Közben a kecske adta neki az instrukciókat, hogyan is kell szopni, hogy ne fogazzon - akarom mondani csáprágózzon meg engem. Mivel nem volt rajta bemeneti nyílás, nem tudom ezek hogy baszhatnak, de olyat ráfröccsentem a kis rovar szemeire, hogy mikor ezt meglátta a többi hangya, irigykedve rámászott mind a faszomra, jó kis bizsergető érzés volt, ahogy a hangyák kinyalják a gecit a faszomból. A hangyakirálynővel azóta egész jól megvagyunk, minden nap 2x is leszop. 

Szólj hozzá!

Címkék: nem bíróság középkori könyves budapesten damu azerbajdzsáni hátcsigolya kiskunvalagi gyíkászkakukk

A bejegyzés trackback címe:

https://nethulladek.blog.hu/api/trackback/id/tr584620744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása