HTML

NETHULLADÉK

itt aztán van minden, mint a bucsuban

Friss topikok

  • Nekrofil Sírásó Phd. (törölt): Te nagyon beteg vagy, igaz? (2012.07.26. 06:30) faszlengetők

Linkblog

kaka kaki kábel kula

2012.05.16. 23:02 nethullladek

 Éppen egy rovart áztattam a gecimben, mikor megjött a póstás, és kiszoptam a szemgolyóját. A táskájából előugrottak a kúró kacsacsőrű emlősök, akiknek fosszínű talizmán volt a nyakukban. Eszembe jutott egy mocskos hugyos pina tetvekkel körülvéve, ez nagyon felizgatott, és megbasztam a póstás szemgödrét, erre felkiáltott:"jaj ne, már hólyagos a valagam!" de ez nem hatott meg, nyomtam tovább a kis óvodában szaladgáló törpekurva póstásnak!!! Ezután elmentem templomba, és megdugtam egy gilisztát a gyóntatófülkében, ekkor vettem észre, hogy szar csöpög ki az orromból. Az orrom felkiáltott:"Töröld tisztára a seggem!" mondom mi a picsa, beszél az orrom? Ekkor hirtelen lehányt és lefosott egy kutya. Névjegykártya nem volt. 

 

SZIASZTOK DAMU ROLAND VAGYOK ÉS EZ ITT A TÉNYEK HEHEHEHE XDXDXDD

Szólj hozzá!

Címkék: bíróság bajnoki egész azon búvópatak damu azerbajdzsáni egregy bazídiumú ábrázol

A bejegyzés trackback címe:

https://nethulladek.blog.hu/api/trackback/id/tr654521246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása