HTML

NETHULLADÉK

itt aztán van minden, mint a bucsuban

Friss topikok

  • Nekrofil Sírásó Phd. (törölt): Te nagyon beteg vagy, igaz? (2012.07.26. 06:30) faszlengetők

Linkblog

sziasztok SP vagyok

2012.06.06. 14:19 nethullladek

 Sziasztok, éppen az utcán sétáltam, amikor megláttam egy hírdetést: fasz alakú kolbász kapható, krisztus korúaknak ingyen. Az utca tele volt baszadék picsákkal, úgyhogy nem volt egyszerű odaverekednem magam a sok egymást szopó Novák Előd közt. Az egyik Novák Előd felkiáltott: hüvelypinaváladékot eresztek medencékbe, ez a foglalkozásom. Megkérdeztem tőle, hogy a fasz alakú kolbászt szereti-e. Azt válaszolta, hogy csak akkor, ha közben tossza egy szilveszteri malac. Arra jutottam, hogy mivel szilveszter még sokára van, inkább megvárom amíg beleszarhatok a télapó zsákjába. Ekkor jött arra a terminátor, akinek alumíniumból van a fasza. Azt mondta, hogy egy leprás fasz vagyok, akit megkúrt egy jeti, és egy ebolás hernyó. Mondtam neki, hogy te akkor meg egy trágyaszagú vastagbajszú csöves. Erre nagyon ideges lett, és megcsapkodta a heréimet egy gumibottal. Azóta is sajog mindkettő, mintha egy rücskös pinám lenne a túrós faszom helyett. A terminátor utána azt mondta, hogy a magyar köztársaság 2009. évi költségvetése nem éri el a telibevert éces kurvák negyedét sem, úgyhogy szerelmes lovak fognak maszturbálni a körúton, miközben ő nyalja a macskafost a sok szájba szarás közben. Megkérdezte: mi a geci van a szádon? Mondom a telibevert ebolás anyád csöcse te faszparaszt. Ekkor jött egy fejen álló nő, aki verte a faszát és közben a saját seggében túrkált. Megkérdeztem tőle: nem te vagy a Galla Miklós? Azt mondta: én már azt se tudom milyen rendezvényen vagyok. Majd beleszart a végbelembe, azt mondta, szereti a meleg szart, , és utána azt mondta: "kitaláltam egy új tévés celebvetélkedőt.

az a lényeg, hogy van egy halom ribanc és a celebeknek ezeket kéne a tévében megbaszni, és mondjuk olyanokkal lehetne szinesíteni a műsort, hogy gombás a pina, meg szaros, meg 200kilós meg baszás közben elkezd hígfosni, meg a végén éces is." Mivel ebbe nem egyeztem bele, inkább elkészítette az új videóklippemet.

Szólj hozzá!

Címkék: a kis és saját spániel kutyámat megbasztam élvezte kokker

A bejegyzés trackback címe:

https://nethulladek.blog.hu/api/trackback/id/tr414569098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása