HTML

NETHULLADÉK

itt aztán van minden, mint a bucsuban

Friss topikok

  • Nekrofil Sírásó Phd. (törölt): Te nagyon beteg vagy, igaz? (2012.07.26. 06:30) faszlengetők

Linkblog

Szikora Robi és az r-go

2012.07.27. 22:25 nethullladek

ma kifostam az ablakon egy jó nagyot, ami eltaláta a geci matolcsy fejét. terhes kurvák az utcán, akik szeretik ha a pina cuppog. Kócos kis ördögök voltunk. Megbasztam egy darazsat. Leszopattam Szikora Robit, a végén felkiáltott: R-GO GIDA VAGYOK, SZERETEM A FASZOD! Egy csomó múmia baszott az utcán, és a telefon fülklékben. Feldugdosták egymásnak a telefonkagylót, és dobálták bele a huszast. Köcsög strici véres hugyos fasszopók. Kecskét baszok, hangyát szopatok, sáskákra szarok. FRÖCSÖG A TEJ A CSÖCSÖMBŐL. Baszom a szádba a fröcsögő csöcsöm te geci. Fasz alakú csöcsöm van, leszopkodhatod, fröcsög belőle a gecis tej.

1340545022704.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: a mely feladatok állami pénzügyi ága foglalkozik Az államháztartástan közgazdaságtannak hátterének biztosításával

A bejegyzés trackback címe:

https://nethulladek.blog.hu/api/trackback/id/tr1004682770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása