HTML

NETHULLADÉK

itt aztán van minden, mint a bucsuban

Friss topikok

  • Nekrofil Sírásó Phd. (törölt): Te nagyon beteg vagy, igaz? (2012.07.26. 06:30) faszlengetők

Linkblog

Belefostam a saját tenyerembe, és megbaszott a kutyám

2012.06.16. 20:24 nethullladek

sziasztok! hát basszátok meg a tetves kurva anyát a hell energiaital dobozán vigyorgó ördöggecinek aki hírdeti, hogy mennyire fasza hogy +20% koffein, aztán bazdmeg egy fél kávét nem ér, úgyhogy hát geci én ilyet még nem basztam! na de nem is ezért szólok hozzátok, hanem azért, mert a minap borzalmas dolog történt velem. Éppen hazajöttem az iskolából, mikor szólt a testvérem, hogy nem jó az internet. Na mondom gecis faszom ezt is nekem kell megcsinálni?? na de beléptem az admin felületbe!

-innentől kezdve amolyan router javító tutoriál következik!-

 

na szóval beléptem a router admin felületébe, és borzalmas látvány tárult elém! Az összes port át volt irányítva a www.kaki.hu-ra! ezért szó szerint tisztára össze volt szarva a routerem! hát geci hogy tosszák meg ezeket a nagyfarkú kekcsepinát baszó négerek!!! DE ez még mind semmi! na de a kurva anyátok hozok má egy fagyit ha ebbe a dög melegbe csak verem a faszom a saját izzadt seggszőrömre és hallgatom a kurva fos gecis zenét gecis pinába baszó négerek!!!!!!!!!!!! miről is van szó? na igen, hogy hozok egy fagyit, pill.

 

na má itt vagyok csak feltoltam a fagyit a végbelembe, azt most olvadozik, amíg élvezkedek, írok nektek olyat hogy menten kihánytok az ablakon élvezetetekben! ja de még azt akartam elmesélni, hogy belefostam a saját tenyerembe. Még pedig úgy, hogy egy kiadós fosás közben a szünetben elkezdtem kitörölni, azt bazdmeg a gecis tetves rovaros pinába, pont akkor jött még egy löket!!! hát bazdmeg, összefostam a saját kezem! na cső faszlengetők! na még annyit geci, hogy a Kossuth kiadónak hamarosan elküldöm a készülő könyvem kéziratát, melynek címe: Otton Liman von Sanders - Távoli múlt. Ebben el fogom mesélni, hogyan tosztam meg egy kecsét Nostradamus-al, hogyan szartam befőttesüvegbe az 1978-as cannes-i filmfesztiválon, valamit hogy hogyan baszott meg engem Angelina Jolie a budai várban, 3 évig non-stop! Csak úgy fröcsögött az arcomra Angelina spermája! én meg szenvedtem étlen szomjan! na de geci, vegyétek meg, minden könyvhöz jár majd ajándékba egy zacskó jó öreg fos.

 

Szólj hozzá!

Címkék: a meg ne nincs te nyolc mert se homokláda kirbekurba emberkedj kettéhugyozlak általánosod

A bejegyzés trackback címe:

https://nethulladek.blog.hu/api/trackback/id/tr764592720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása